Doorgaan naar hoofdcontent

Hotspot: Strandpaviljoen Sunset Beach, Katwijk


De zomer loopt langzaam op z'n eind. Gelukkig waren en zijn de komende dagen nog mooi. Dus gaan wij hier nog heerlijk van genieten. Wat is er mooier dan dit te doen aan het strand want zo houden wij nog even dat heerlijke zomerse gevoel dan je bezig houden met het nieuwe seizoen, je school of je werk.
Het dagelijks leven.!!

De strandlocatie van Sunset Blvd, is de beach-to-be als het gaat om heerlijk eten en genieten in een omgeving die alles ademt wat strand, zon en zee zo bijzonder maakt.Sunset Beach is even helemaal weg van alle drukte van het normale leven. Sunset Beach is genieten met familie, vrienden of bekenden van de fantastische sfeer, een goed glas wijn of een heerlijke gerecht. Sunset Beach is, vanuit een loungebank met heerlijke kussens, uitzicht op een zee van rust.
Sunset Beach verrast u graag met een verkoelende drank en een gevarieerde menukaart. Hardlopers zijn de Beef Ceasar Salad, de dagverse vis en de xxl-burger. Al het vlees komt van de grill en is heerlijk van smaak. De vis wordt dagelijks vers aangevoerd. Slibtong, specerijenzalm of een vispotje, het is moeilijk kiezen!



Bij dit strandpaviljoen ben ik al meerdere malen geweest en ik heb er goed gegeten.
Een nadeel van strandpaviljoens ik denk niet bij alle vind ik de toilets altijd vies. Op mooie zomerse dagen ligt het vol met zand, geen toiletpapiers of met andere vrouwelijke sporen.
De utistraling van dit strandpaviljoen oogt modern, fris en speels met de met de invloeden uit de tijd van Grease en Elvis.






Het menu wat ik en mijn vriend aten.
Hij uiteraard een bijzonder biertje en ik drink altijd cola met citroen zonder ijs.
Je ziet de vers gebakken kibbeling met friet en remouladesaus en ik at de huisgemaakte lekkerbek..
Echt eerlijk waar het eten was top! De vis was smaakvol en de kibbeling ook...De saus smaakte er goed bij alleen ik werd wat misselijk naarmate de saus op ging...Misschien iets te vettig.
De bietensalade was erg fris en de friet goed gebakken niet slap en vies vet.





Ben je in de buurt bij Katwijk neem hier is een kijkje.

Strandpaviljoen SunSet BeachStrandvak 6a
(rechts onder de vuurtoren)
Telefoon: 071-4012314
ma t/m zo 09.00 tot 23.00 uur
info@sunsetbeachkatwijk.nl
http://www.sunsetbeachkatwijk.nl

Reacties