Doorgaan naar hoofdcontent

Volgers kwijt op je blog



Al enige tijd, al een eeuwheid voelde het kon ik mijn volgers op mijn blog niet meer zien,..
Na vele verzoeken of iemand een oplossing had en op internet googlen over dit probleem kreeg ik een berichtje op mijn blog van Gerreke http://verhalenencolumns.blogspot.nl/ zij had de oplossing...en die had ze!
Na over en weer geschreven heb ik de stap genomen.. Ik kreeg het er wel heel warm van toen ik mijn nieuwste blognaam moest zoeken want ik kreeg te lezen 'Deze blog is verwijderd' Kut dacht ik ...Gelukkig kwam ik het woord dashboard tegen en dus snel daarheen. Ik kwam weer op het begin scherm van mijn blog...Heel blij en hopelijk blijven mijn volgers nu wel op mijn blog staan...Dus lieve mensen, jullie kunnen mij weer volgen via Google Friend Connect...

Heb jij dit probleem ook! Hier is de oplossing.

Aanmelden
Bij instellingen je blognaam wijzigen en opslaan.
Afsluiten (je hoeft je niet af te melden, als je maar wel even internet verlaat)
Zoeken op je 'nieuwe' naam.
Bij instellingen je blognaam in je oude (oftewel de naam die je altijd had) naam wijzigen!


Het stukje van Gerreke
Vind je het vervelend dat je je volgers kwijt bent? Het blijkt dat veel mensen er last van hebben en blogger moeite heeft met het oplossen van het probleem. Na wat googlen en hulp van een medeblogster heb ik een oplossing gevonden die ik graag met jullie deel.
Heb je er zelf geen last van maar weet je iemand die dat wel heeft, geef het gerust even door! Het is zo makkelijk op te lossen!

Voordat je begint eerst een backup maken, dit doe je in sjablonen, rechts bovenin. 
  • Ga daarna naar instellingen en zet ergens een streepje in je blogadres.
  • Verlaat je blog en zoek dan je blog weer op op het 'nieuwe' adres (het adres met het streepje)
     
  • Verander je in instellingen het adres weer terug!
En als je je blog dan weer opzoekt is, als het goed is, het probleem verholpen en zie je je volgers weer.

LET OP: het kan zijn dat als je je oude adres weer terugzet dat er een foutmelding komt. Maak je niet ongerust. Verlaat blogger en probeer het nog eens


Klaar....!!

Reacties

  1. Jaahhhh super!!! Je heb mij hier erg meegeholpen ;-)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X