Doorgaan naar hoofdcontent

What's in my bag !

Englisch
Many women have one or more then one..
The handbag
Women and their handbag, women carry so much stuff in their bag itself and I must believe in it.
It's ridiculous, how heavy a bag can be and what kind of mess it is in a bag ..
Do we really need all that stuff? With such a heavy bag every enemy you can give a good blow!
That is 1 of the benefits, another advantage is that it is the outfit of the woman finish ... a good bag, what size, color or type it may be ..


This is 1 of my favorite handbags, Roomy / large, fashionable and stylish ... This beautiful vintage-birkin-bag-look-like-of-the-flea-of-really-leader-in-Italy. .

Dutch
Vele vrouwen hebben er 1 of zelf meerdere lievelingetjes die ze vaak gebruiken..!
De handtas
Vrouwen en hun handtas, vrouwen sjouwen zoveel spullen mee in hun tas en zelf ik moet er aan geloven.
Het is te gek voor woorden, hoe zwaar een tas kan zijn en wat voor zooitje het is in een tas..
Hebben wij al die spullen daadwerkelijk nodig? Met zo'n zware tas kan je iedere vijand er een goede klap  meegeven!
Dat is 1 van de voordelen, een ander voordeel is dat het toch de outfit van de vrouw afmaakt...een goede tas, welke maat, kleur of soort het mag zijn..

Dit is 1 van mijn lievelings handtassen,,Lekker ruim/groot, fashionable en stijlvol...Deze mooie vintage-birkin-bag-look-a-like-van-de-rommelmarkt-van-echt-leader-uit-Italië..

Wat zit er zoal bij mij standaard in de tas:


.





Always in my bag:
wallet, make-up and woman things, handcream, deo, agenda,
food and (water),,,all day I am hungry en thirsty, mirror, lipgloss, pen, gum, sunglasses and keys,,,

What's in your bag?♥

♥ Annemieke

Reacties

  1. Leuke tas! (: altijd deo, tasje met labello, spiegeltje, borstel, flesje water, en een appel (;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tas! En ik heb ook altijd iets zoiets als dit bij me, plus heeel veel zware schoolboeken *zucht*

    xoxo Sootjeelina <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Ja daar liep ik inderdaad gisteren, wat grappig dat je me zag!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X