Doorgaan naar hoofdcontent

Tag | Wat zit er in ?





Hallo lieve bloglezers en volgers.
Weer even een andere blogpost, iets waardoor je mij weer wat beter leert kennen.
Ik heb al geruime tijd niet meer een TAG geplaatst en deze TAG las ik op de blog van Elana http://justmyfascinations.blogspot.com/ en vond het wel een bijzondere, dus iets voor mijn blog.
Neem even de tijd want het is best een lange TAG..


Wat zit er nu in…

Je broekzakken: Op dit moment niets. Vaak als ik een broek met zakken aan heb zit er op een klein zakdoekje in of mijn telefoon.

Je jaszakken: Oude boodschappenbriefje of mijn labello.

Je tas die je het laatst hebt gebruikt: Mijn portemonnee, notitieboekje, twee kleine toilettasje 1 voor make-up de ander voor de vrouwelijke dingen ( je weet wel), sleutels, spiegeltje, flesje water, pakje kauwgom, pennen, deo,muesli-reep, handschoenen.

Je mond: Niks om te eten, maar gewoon mijn tanden en tong.(logisch)

Je koektrommel: Die hebben we wel maar gebruiken wij nooit. Wij eten gewoon uit het pak..

De snoeptrommel: Drop heel veel drop, en wat kauwgom, Ja de rest is op.

De koelkast: Melkproducten, sauzen, frisdrank, vleesproducten, groente.

Cd speler: Niks.

Dvd speler: Niks, en als ik die gebruik is het of een cd of een dvdtje.


Wat ligt er nu op…

Het bureau: Die heb ik niet meer.

De salontafel:  Afstandbediening, kaarsen, glazen drinken, tijdschriften, en post.

De vensterbank:  Een aantal plantjes.

Het bed: 3 kussens, een dekbed.

De grond: Stapels met tijdschriften die tegen de muur aan staan. Twee tassen die ik momenteel gebruik. Een aantal paar schoenen die nog niet zijn opgeruimd.

De stoelen: Een handtas.

De bank: Een aantal kussens

De wastafel: Een pompje zeep.

Als je deze tag ook op jou blog wilt zetten. Dat kan namelijk..
Laat het mij ook weten want ik ben erg benieuwd naar jou antwoorden..

Veel liefs. ♥

Reacties