Doorgaan naar hoofdcontent

DIY

A true trend. Do It Yourself. Create or invent yourself things is always very nice. You're a day deliciously sweet and you will once again creative.
Now you become inundated with DIY very nice of course but you must have the time and the right stuff for.
Some really nice DIY I've found on the internet and maybe you also this soon.
You're already doing creative with your own DIY please let me know because I am very curious about the final result.

Tip: Youtube, a keyword e.g. DIY denim shorts and you find a great offer.


Een ware trend. Do It Yourself.
Zelf dingen maken of verzinnen is altijd erg leuk. Je bent een dagje heerlijk zoet en je wordt er nog eens creatief van.
Inmiddels word je overspoeld met DIY erg leuk natuurlijk maar je moet er wel de tijd en de juiste spullen voor hebben.

Een aantal hele leuke DIY heb ik op het internet gevonden en misschien dat je dit binnenkort ook gaat uitvoeren.
Ben je zelf al creatief bezig met je eigen DIY laat het mij weten want ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Tip: Youtube, een trefwoord bijv DIY denim shorts en je vind een groot aanbod.


DIY: Michael Kors ballet flat look-alike











Have fun my lovely's

Reacties

  1. I can't stand it that anytime I try a DIY, I fail :(
    But I love the creativity of others for making these!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah leuk joh ga ik zeker een keer
    proberen! Veel goedkoper ook haha (:

    Gyaru & Ulzzang for you.
    www.popdollie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X