Doorgaan naar hoofdcontent

My last week...

Dear blog readers.

In my previous blog post I had already stated that I have less time for my blog.
That's why I make this post about last week.
Taking pictures is always there, so this blog post from different subjects.
A outfit post, a magazine and a mini-post shoplog.
See the result here and let me know what you think of it ...

( I hope I wrote well in English )

Bye Bye lot of love, X
 


Lieve blog lezers.

In mijn vorige blogpost had ik al aangegeven dat ik minder tijd heb voor mijn blog.
Vandaar dat ik deze post maak over afgelopen week.
Foto's maken gaat natuurlijk altijd en daarom bestaat deze blogpost uit verschillende onderwerpen.
Een outfit-post, een magazine-post en een mini shoplog.

Zie hier het resultaat en laat mij weten wat je er van vind...

Bye Bye lot of love, X

Outfit - Post






Magazine- post


Jolie Runway






Elle






H&M magazine Herfst/ Winter 2011-2012



Shop-Log







T-shirt: Kaki kleur ( Takko)
Broek: Zandkleur ( Takko)

Afgelopen zaterdag was ik even het dorp in geweest.
Ik besloot een kijkje te nemen bij Takko, kijken of er nog leuke koopjes zijn..
Deze twee kledingstukken kwam ik voor een prikkie tegen en waarom niet..
Deze broek lijkt heel erg op een broek in het nieuwe H&M boek winter 2011-2012,
maar de broek die ik heb is stukke goedkoper!!!
Goed gedaan Ann,, , :-) hihi

♥ Annemieke


Reacties

  1. hihihi Lieke van Lexmond? ik vind het zeker een compliment maar dat heb ik nog nooit gehoord! Wel heel vaak dat ik op Whitney Port van The City lijk (bizar vaak gehoord) Nou ja, zolang ik wordt vergeleken met leuke en mooie mensen vind ik het prima;) leuke pics!!

    xxx pris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely outfit I love the orange top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel!
    Mooie top! en wij houden van tijdschriften haha!

    X
    H&C

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Loving the top - and the necklace - very cute:O)
    A xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die oranje top is leuk! Leuke post!

    Dank je voor je reactie :-)
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie top! Leuke kleur.
    En die vrouw met die gekleurde trui, met krullen
    Ik vraag me af wat voor krultang daarvoor is gebruikt, heel mooi vind ik het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke fotosss, en je ziet er zelf ook goed uit

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X