Doorgaan naar hoofdcontent

Jackie Magazine

New Jackie Magazine, NL


Een nieuwe tijdschrift post.
Iedere maand maken mijn favorieten tijdschriften weer mooi inspirerende en stijlvolle magazines.
Eindelijk is de nieuwste Jackie uit. Ik zat er al een lange tijd op te wachten en iedere keer als ik langs een boekenwinkel liep of in de supermarkt was keek ik wel bij de tijdschriften afdeling en zag de nieuwste Jackie maar niet,( wat mij zeer frustreerde) Zelf mijn vriend vroeg vaker dan normaal heb je nou al de nieuwste Jackie!!
En nu eindelijk heb ik dit blad weer in mijn bezig. Ik zit er zelf aan te denken om een abonnement op dit blad te nemen!?!!
Het is een super fris, modern blad. Hele goede reportages om bij weg te dromen/smullen.
Een droom om voor dit gave en stijlvolle blad te werken. Al is het maar voor de gratis beautyproducten die je mag testen of om naar de mooiste landen af te reizen of om de coolste en hipste mensen te mogen ontmoeten.. Een droom "I LOVE JACKIE"♥










Wat is jou favorieten tijdschrift!??


What is your favorite magazine?!?

Reacties

  1. wat tof tijdschrift

    Groetjes
    Eline's Photography

    ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en doe dan zeker mee aan de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X