Doorgaan naar hoofdcontent

Too Busty for my blog: Look into my wardrobe


Heey,

Sorry lieve mensen omdat ik de afgelopen week niet veel heb gepost.
Ik heb het namelijk zo druk gehad met werken, leuke dingen doen, vriendje onderhouden en de computer heb ik laten nakijken voor onderhoudt, hij liep tenslotte vaak vast, waardoor ik weinig tijd heb gehad om even iets te posten en antwoord te geven op mijn lieve reacties.
Graag wil ik iedereen bedanken die een kijkje en reactie op mijn blog hebben gegeven, dankjewel daarvoor..



Voor nu geef ik jullie een kijken in mijn base ball/ leren jassen/ blazer garderobe..Vanwege de enquete die ik laatst op mijn blog had...
Het is een beetje onscherp maar dan moet je maar gewoon heeel goed kijken..

Base Ball Jackets





 Leather Jackets





Blazers





♥ Annemieke



Reacties

  1. Lovely post!i like h&m's collections!beautifull winter fabrics,nice warm colours!thanks for following back.of course will keep in touch :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik denk dat ik je rode jas het leukst vind!

    X
    H

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X