Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog..

Doel: Een witte jeans.

Hoewel ik geen witte broeken en leggings heb, want ik voel me net ingepakt in gips, moest ik er toch maar aangeloven...
Een witte broek had ik gezien in het boekje van de H&M.
Mooi geprijsd, 19,95. Aangekomen bij de winkel hadden ze die broek niet meer in mijn maat of het was een duurder exemplaar.
Een witte legging gepast met een leuk tuniekje erboven..
Ik leek wel een zuster maar wit en goud is het thema van De Toppers waar ik dit weekend naar toe ga.
Die legging zat gewoon niet lekker en als ik mij ergens niet prettig bij of in voel moet je het zeker niet doen..
Dus liepen we maar naar de Primark en bij de ingang een hele grote stapel met witte jeans en nog heel veel gekleurde skinny-jeans voor een leuke prijs van 11,00 euro.
Je bent toch zeker wel gek om zoiets te laten liggen,,,
Gelukkig lag mijn maat er wel bij en heb ik gelijk voor een ander mooi zomerkleurtje gekeken..En die clutch trok mijn ogen( hebben, hebben, hebben) want de laatste keer dat ik in de Primarkt was, 3 weken terug waren die gekleurde clutch nog niet te koop..



Schoenen heb je ook nooit genoeg. Ik ging voor leuke zomerschoenen maar trof deze boots die je overal onder kan dragen en overal in welke situatie dan ook kan aantrekken,, Heel veelzijdig dus..
Er stonden ook nog andere geweldige boots met een ritje aan ieders kant,, ook zo gaaf...maar die komt de volgende keer wel...





♥ Annemieke

Reacties

  1. Hahaha ingepakt gyps! Ik vind die jeans en clutch zooo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah ik draag echt nooit een witte broek of iets dergelijks het wordt ALTIJD vies. Ben benieuwd hoe die er uit ziet!
    En die clutch is supeergaaf!


    XoXo
    H.
    www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful color on those pants!!!

    xx

    Have a nice weekend!

    www.sickbytrend.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X