Doorgaan naar hoofdcontent

Valentine with love

Say it with love ♥


Zoals iedereen weet is het maandag 14 februari de dag van de liefde Valentijnsdag.
Niks is mooier om samen met je geliefde de speciale liefdesdag te vieren.
Hoewel ik vind dat je natuurlijk altijd lief tegen je partner moet doen ondanks dat er zo'n dag bestaat.
Die dag staat weer volop in het tegen de liefde en houden van.
De kleur van de liefde hoe toepasselijk,, Rood,, vandaag is rood...!!
Rood van passie, sex, energie,,liefde...!!!
Andere kleuren die ik bij die dag vind horen zijn rood, roze, wit/cremè, zwart..

Ik heb een aantal mooie,sexy en vooral romantische items gevonden...
Om de nacht samen nog gezelliger te maken :-P

Hunkemöller



Victoria Secret



 



River Island

        Dress: 39.99 pond
                                         Ring:     4.99 pond
                                         Shoes: 79.99 pond

Asos

 52.48 euro / 59.04 euro


 78.72 euro / 78.72 euro

133.82 euro

 
129.89 euro / 52.48 euro


 

7.87 euro / 13.12 euro




Reacties

  1. Ohh ik hou van lingerie!
    supermooi =) Vooral die eerste van Hunkemuller is echt sexy!
    En het beige jurkje rechts van de oranje is echt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so many great picks :)

    http://pinklemonincrystal.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat m'n vriend wel leuk vinden denk ik O:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X