Doorgaan naar hoofdcontent

The Look this week


♥♥Meet the street, a wonderful world off Inspirationn...!!♥♥



Ik vind het een te gekke outfit, zelf wil ik ook zo'n hoed maar het moet niet zomaar een hoedje zijn, wel de perfecte want ik kijk altijd naar de kleinste details om soms gek van te worden, te perfectionistisch.
Hoewel ik in de loop der jaren al vele hoedjes heb gespaard a.k.a Alicia Keys, kan ik zo'n hoed moeilijk vinden.. Of het is erg duur of via een webshop gedoe uit het buitenland wel verkrijgbaar, maar om via zo'n buitenlandse webshop iets te kopen, nee dan houd ik het maar bij mijn vertrouwde H&M webshop waar ik goede ervaringen mee heb..Want ja tegewoordig hoor je vaak over loenze praktijken,, zoals het programma opgelicht of  Peter R de Vries ...☺

Maar wat vind JIJ van deze outfit,....????

♥ Annemieke 

Reacties

  1. those ysl boots are to die for
    love your blog

    check mine if you have time, and if you like it pls follow me
    xxxxxxxxxxxx

    i follow you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supervette outfit!

    & ik ga ze laten drukken als ik genoeg mensen heb die hem wel willen kopen. dan is hij ook meteen van betere kwaliteit en zijn er geen verschillen in de tekeningen :D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de jas juist leuk ahahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. can't understand a thing but love the outfit :) well chosen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i agree, this outfit is lovely :) shall we follow each other?

    www.veritalane.blogspot.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. me encanta el look, muy inspirador

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amazing outfit, looove the hat, coat and boots!
    thanks for your lovely comment on my blog!
    x lisa

    lisarosalie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De schoenen zijn echt geweldig!
    jammer dat ik er nooit op zal kunnen lopen hihi

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dankjewel voor je reactie! <3
    ik vind de jas niet zo mooi, maar voor de rest een leuke outfit! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X