Doorgaan naar hoofdcontent

I want to Thank You and You and You,, everybody..!

I want...?!??!?!?!? ☺

Al enige tijd ben ik nu een fanatieke blogger. Ik houd mijn blog bij, maakt modecollages en zoek kleding die bij mij style past om andere mensen daar kennis mee te laten maken...
Elke dag check ik mijn mede bloggers die mij volgen of die ik zelf volg. de allerlaatste mode, beauty, lifestyle, en het gewone journaal om up-to-date te blijven.
Door dit te doen gaan er uren voorbij en lijk ik wel een internetverslaafde, want ik had gelezen als je meer dan 2 uur achter het internet vertoefd, dat je aardig in de buurt komt. Per dag!!
Hoewel ik hier zeker op moet letten dat het niet die kant op gaat... Een fashionverslaving is soms al vermoeiend laat staan een internetverslaving..
Maar zonder al die lieve volgers die mijn blog volgen is er natuurlijk niks aan om een blog bij te houden, want anders is het ook zo eenzaam in fashion-world..
Graag wil ik deze mensen bedanken, mijn trouwen volgers, mensen die reacties plaatsen en ik hoop dat het er in de loop der tijd steeds meer worden (volgers en reacties) als nu want dat zijn mijn verhalen waard, vind ik zelf..
En blijf mij volgen want er volgen nog meer leuke, soms saaie( smaken verschillen) sappige items..

Check, Check and Check al zeg ik het zelf.
Bye lots of ♥♥♥ Ann

Reacties