Doorgaan naar hoofdcontent

Top 10 Stylish Celebs van 2010

Gezien bij Marie Clarie

1)  Alexa Chung: Ondanks het feit dat ze haar stijl beschrijft als 'oma-achtig ", Alexa Chung zelden afwijkt van de nummer een plek op de meeste Best Dressed lijsten. "Iedereen zegt dat ik eruit zie als een oma. Ik ben soms sexy, maar nooit sletterig. Ik ben heel trots op dat geeky, aseksuele dressing is cool geworden. Het is goed om een ander uiterlijk te bevorderen. Het is koeler om iets voor $ 10 te krijgen in een goede winkel, dan $ 8.000 te besteden in Versace. "



2) Blake Lively: Gossip Girl's Blake Lively is volledig omhelsde haar alter-ego's trendy stijl, met haar off-set panache grote gelijkenis vertonen met die van Serena van der Woodsen. Heeft onlangs siert de cover van Vogue als de best geklede celebrity van 2010, is het geen wonder dat ze een favoriet van Karl Largerfeld en Anna Wintour. Echter, de blonde schoonheid geeft toe dat ze voelt "als een travestiet op keer" te wijten aan haar lange haren en lange gestalte.

3) Olivia Palermo: Ze slaagde erin om een paar vijanden te maken tijdens het filmen in The City, maar Olivia Palermo zelden zet een voet verkeerd wanneer het gaat om mode. "Mijn stijl klassieker is, maar ik graag een aantal trends op te nemen om dingen moderne en relevant is - en ik ben een enorme fan van het gebruik van accessoires om mijn blik samen te trekken", zegt Palermo.
4) Diane Kruger: Chic en moeiteloos een stijlvolle, Diane Kruger lijkt een vaste waarde in Fashion weken rond de wereld. "Ik ben opgegroeid met liefdevolle actrices of acteurs die waren erg classy, maar die leek een beetje mysterieus," zegt Kruger van haar stijl inspiratie. "Ik bedoel, Grace Kelly keek altijd onmogelijk glamoureus, maar toch kon je altijd zien dat er iets achter haar ogen was. En ik zeg niet dat ik probeer te emuleren, maar ik wil gezien worden als, zo niet glamoureus, dan zeker als iemand die heeft een bepaalde klasse. "
5) Rachel Bilson: Petite actrice Rachel Bilson is een zelfbenoemd 'fashion addict "die ook het gezicht van Sunglass Hut is. Maar er is echt maar een label dat de sleutel tot haar hart heeft. "Ik ben een meisje Chanel tot ik sterf", geeft Bilson. "Ik heb een echte Chanel trouwjurk willen. Ik denk dat een meisje kan dromen."

6) Kate Bosworth: Hoewel ze lacht om het etiket een mode-icoon, Kate Bosworth geeft toe dat ze houdt van verkleden. "Ik geniet van de mode, omdat ik mij graag verkleed in kostuums voor het werk. Ik denk dat je een bepaalde uitdrukking van hoe je je voelt voor de dag of je humeur te schilderen en je weet, kan het oppervlakkige geluid, maar dat is waarom ik ervan genieten . "

7)Leigh Lezark: DJ en model Leigh Lezark is ook Karl Lagerfeld's muze - het maken van haar is misschien wel een van de meest invloedrijke mensen in de mode-industrie. "Ik heb echt een goede relatie met Karl Lagerfeld," zei Lezark. "Mijn meest waardevolle bezittingen zijn enkele Chanel 'pistool' schoenen die hij me gaf. Ik was serieus bang dat ze in beslag werden genomen toen ik op het vliegtuig was. Hij gaf me ook enkele 'gloeilamp' schoenen die oplichten als je loopt . Ik heb een speciale plank in mijn huis voor hen. "

8) Sienna Miller: De ontwerper van Twenty8Twelve is al een lange tijd stijlicoon - maar het is haar meegenomen een tijdje op haar gemak te voelen met deze status. "Ik denk dat persoonlijke stijl iets zegt over het comfortabele gevoel in uw eigen huid, en weten wat bij u past en het dragen van kleding die een duidelijke weerspiegeling van wie je bent", zegt Miller.



9) Emma Watson: 18-jarige dankt haar individuele stijl aan Harry Potter personage Hermione Granger. "Ik mocht nooit mijn haar laten knippen of nagellak dragen," zegt Watson. "Dus, op rode loper evenementen ging ik een beetje gek doen".
10) Carey Mulligan: Carey Mulligan staat bekend om haar ladylike stijl, maar ze is niet iemand die het aandeel van de kijker als het gaat om de rode loper. "Het voelt alsof je iets moet verkopen die niets met jou te maken heeft," legt ze uit. "En als je het met iemand anders komt, is het alsof je zegt, 'Oh! We komen als een paar! Wilt u dit koop van ons?"

Reacties